Magister psychologii ze specjalizacją psychologia kliniczna, magister socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka Podyplomowego Studium Socjoterapii IPSiR UW oraz Studium Psychoterapii Centrum Psychologiczno-Terapeutycznego Mabor we współpracy z Instytutem Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, trener 2 st. Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, terapeuta systemowy rodzin. Wieloletni pracownik instytucji oświatowych, resocjalizacyjnych, medycznych oraz naukowych. Wieloletni edukator kadr oświatowych, kadr ośrodków opieki społecznej oraz sądowych. Autorka publikacji z zakresu wychowania, resocjalizacji i opieki psychologicznej dla dzieci i młodzieży, m.in.: „Dziecko nadpobudliwe – program korekcji zachowań”, „Rozwój empatii i kompetencji społecznych”, „Zawrócić z drogi na dno”, „Dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w szkole”, „Metody pracy z trudną młodzieżą – socjoterapia a pedagogika przygody”.
Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi oraz ich rodzinami oraz w edukacji, mediacjach i terapii systemowej rodzin.