Magister filologii polskiej. Neurologopeda. Wykształcenie zdobywała na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Jako logopeda prowadziła diagnozę i terapię m.in. w jednym z warszawskich domów dziecka, w poradni psychologiczno-pedagogicznej, w przedszkolu niepublicznym. Od kilku lat jest związana ze Szkołą Podstawową nr 97 w Warszawie, gdzie zajmuje stanowisko logopedy. Uczestniczy systematycznie w szkoleniach, kursach i warsztatach z zakresu pracy terapeutycznej z dziećmi.
Uzyskała certyfikaty:
– Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia,
– Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej; cz. 1,
– Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej,
– Stosowanie znaków Makatonu w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się (poziom I i II).
Ukończyła też kurs doskonalący: Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?