dr n. med.

Julia Buczek

Absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie. Posiada specjalizację z neurologii oraz tytuł doktora nauk medycznych. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Neurologicznego.

Specjalizacje

Lekarz, specjalista neurolog.

Kwalifikacje

Pracuje w II Klinice Neurologii Instytutu Psychiatrii i Neurologii. Doświadczenie zawodowe zdobywała w macierzystym ośrodku, a także w trakcie staży zagranicznych w Uniwersyteckim Szpitalu w Leicester,  Queen Square w Londynie oraz Szpitalu Uniwersyteckim w Mannheim. Łączy pracę kliniczną z pracą naukową.  Jest autorem wielu publikacji i doniesień naukowych oraz współautorem książki z zakresu neurokardiologii. Posiada duże doświadczenie w zakresie diagnostyki i leczenia chorób neurologicznych. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych konferencjach i szkoleniach.

Zajmuje się

• choroby naczyniowe mózgu
  • choroby demielinizacyjne
  • bóle głowy i kręgosłupa
  • zespoły psychosomatyczne
  • neurologiczne powikłania chorób autoimmunologicznych

Interesuje się neuroradiologią oraz neurosonologią.

Konsultuje w języku angielskim.

Ten specjalista przyjmuje w placówkach

BUKOWIŃSKA, Warszawa, Inversa

ul. Bukowińska 26B